رشد ۲ برابری سهم خیرین در تأمین هزینه مدرسه‌سازی استان قزوین

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: سهم خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین در تأمین هزینه ساخت مدارس با افزایش بیش از ۲.۲ برابری از ۲۸ درصد به ۶۲ درصد ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ابراهیم سعادت‌فر شامگاه چهارشنبه _پانزدهم فروردین_ در دیدار با طیب ملکی‌پور فرماندار قزوین اظهار کرد: نوسازی مدارس به‌عنوان یک نهاد ارزشی در ساخت فضاهای آموزشی کشور نقشی بنیادی و اثرگذاری دارد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه ساخت و تجهیزات مدارس افزود: امیدواریم با همراهی اداره‌کل آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت عموم خیران مدرسه‌ساز در آینده نزدیک شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان قزوین به نقش ارزنده خیران در تأمین زیرساخت‌های آموزشی اشاره کرد گفت: خیران مدرسه‌ساز دغدغه آینده کشور عزیزمان ایران را دارند و قطعاً نقش آنان در توسعه عدالت آموزشی و محرومیت زدایی نقش مؤثر و پررنگی است.

سعادت‌فر با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین با افزایش بیش از ۲.۲ برابری از ۲۸ درصد به ۶۲ درصد ارتقا یافته و استان قزوین جزو استان‌های دارای رتبه برتر در ثبت تعهدات خیران به حساب می‌آید.

کد خبر 741490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.