سوار کردن مسافر به‌صورت پارک دوبل در پیغمبریه قزوین ممنوع شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سوار کردن مسافر به‌صورت پارک دوبل در خیابان پیغمبریه قزوین ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، اسماعیل عرشیان شامگاه امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جلسه بررسی ترافیک خیابان پیغمبریه قزوین اظهار کرد: نسبت به اجرای راهکارهای کاهش ترافیک خیایان پیغمبریه به‌دلیل اجرای عملیات عمرانی با مصوبات استانداری قزوین آماده خدمت‌رسانی هستیم.

وی افزود: رفع معضل ترافیک خیایان پیغمبریه با مصوبات استانداری قزوین و همکاری اداره اوقاف، میراث فرهنگی، پلیس راهور و شهرداری قزوین ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به رفع گره ترافیکی در این خیابان اقدام شود.

معاون شهردار قزوین اطلاع‌رسانی به شهروندان از خیابان نادری شمالی در توزیع ترافیک را از اقدامات دیگر برشمرد و گفت: استقرار جفت جدول در چهارراه بازار رویکرد شمالی جهت جلوگیری از پارک خودروها، اعمال قانون خیابان پیغمبریه، پارک ممنوع از ابتدای خیایان پیغمبریه تا انتهای مسیر (کوچه برق) از جمله اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه است.

عرشیان با اشاره به استقرار گشت ویژه تاکسیرانی ابتدای خیابان پیغمبریه در محدوده خط‌کشی افزود: سوار کردن مسافر به‌صورت پارک دوبل در خیابان پیغمبریه قزوین ممنوع شده و با اقداماتی نظیر همیار پلیس، هدایت خودروها به خیابان مولوی و سعدی بخشی از محدودیت‌های ترافیکی جهت کاهش معضل ترافیک خیایان پیغمبریه سامان داده شده است.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با دپوی مسیرهای پرترافیک سعدی، نادری طرح آبیاری به انتهای مسیر و کنترل پارک‌سوار جهت کاهش ترافیک در این مسیر اقداماتی انجام دادند.

معاون حمل‌ونقل شهرداری قزوین یادآور شد: کنترل ورودی و خروجی خیایان پیغمبریه، هدایت خودروها به خیابان مولوی و پاکسازی و استفاده از ظرفیت این مسیر از جمله پیشنهادات کارشناسان و مسئولان بوده که بعد از بررسی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 741485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    عرشیان از این حرفا زیاد زده