کشف محموله ۳۵ میلیاردی ادویه‌جات در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله ادویه خارجی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی ادویه‌جات قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان به محل اعزام شدند و در بازرسی از آن ۳۰ تن ادویه‌جات را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به ثبت نشده بودن انبار مذکور در سامانه جامع انبارها و اعلام نشده موجودی آن به مبادی مربوطه، به استناد قانون مبارزه با قاچاق محموله ادویه‌جات به عنوان کالای قاچاق در محل توقیف شد.

سبحانی فر با بیان اینکه ارزش این محموله ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه مالک کالا دستگیر و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که تحت بررسی قانونی است.

کد خبر 741461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.