خرابی ۵۰۰۰ شماره‌ تلفن در قزوین رفع شد

مدیر مخابرات استان قزوین از رفع خرابی ۵۰۰۰ شماره تلفن ثابت در محدوده مرکز شهید بابایی قزوین در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدرضا نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از رفع خرابی ۵۰۰۰ شماره تلفن ثابت در محدوده مرکز شهید بابایی قزوین در تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تخریب، سرقت و صدمه به تجهیزات کابلی مخابرات باعث قطعی و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکان محدوده جانبازان، ملاصدرا و نوروزیان شده بود.

وی افزود: با توجه به تخریب و سرقت صورت‌گرفته ۵ هزار شماره تلفن در ایام تعطیلات نوروزی دچار اختلال و خرابی شدند که با تلاش و همیاری بی‌وقفه کارکنان فنی شبکه کابل و مرکز شهیدبابایی این مشکل برطرف شد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین با اشاره به تأمین تجهیزات برای دو مورد کابل ۲۴۰۰ زوجی، خاطرنشان کرد: تیم فنی و عملیاتی به محل اعزام و نسبت به حفاری و ترمیم کابل به مدت ۵ روز کاری اقدام و پس از ترمیم و راه اندازی مجدد وارد شبکه تلفن ثابت شد.

نصرآبادی با تأکید بر اینکه سرویس‌های متنوعی بر اساس نیاز سازمان‌ها در مخابرات تعریف شده است، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام‌شده، رشد و توسعه مناسبی در زمینه فناوری اطلاعات در استان داشتیم و ارائه خدمات مخابراتی به زوار خانه خدا و عتبات عالیات را جزو وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی کامل از نحوه محاسبه هزینه تماس تلفنی میان ایران و کشورهای مقصد زیارت و نیز نحوه برقراری ارتباط می‌تواند تأثیر مثبتی در کاهش هزینه اقتصادی زوار ایرانی داشته باشد و مخابرات منطقه قزوین آمادگی آموزش و ارائه اطلاعات کاربردی را به مدیران کاروان‌های زیارتی در استان دارد.

کد خبر 741409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.