جابه‌جایی بیش از ۲۱۵ هزار مسافر از پایانه‌های تبریز در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از جابه‌جایی بیش از ۲۱۵ هزار مسافر از پایانه‌های تبریز از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، احمد زارعی ظهر امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با بهار دل‌ها و ماه مبارک رمضان بیش از ۲۱۵ نفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز جابجا شدند.

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید نوروز بیش از ۲۱۵ نفر از پایانه‌های مسافربری ترمینال شمال‌غرب و مرکزی تبریز جابجا شدند که از این تعداد ۱۰۵ هزار نفر سهم مسافران نوروزی تبریز بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: طبق آمار ثبت شده ۱۱۰ هزار مسافر نیز پایانه مسافربری را برای سفرهای برون شهری انتخاب و تبریز را به مقصد سایر شهرهای کشور ترک کرده‌اند.

زارعی اضافه کرد: طبق سنوات قبل نیز این پایانه‌ها با احداث سفره هفت سین، شستشو و ترمیم معابر محوطه ترمینال، گلکاری و نهال کاری، استقرار اورژانس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و فضاسازی محوطه با (نصب بنر خیرمقدم، تبریک حلول ماه رمضان و عید نوروز) به استقبال بهار و مهمانان نوروزی رفتند.

کد خبر 741386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.