نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده و نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن اظهار کرد: مردم استقبال خوبی از این دوره از نمایشگاه داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد و امید است با توکل به خدا بتوانیم در سال‌های آینده کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ دهیم و حوزه کاری را در این زمینه گسترش دهیم.

وی افزود: از ابتدای طوفان‌الاقصی چند کار مهم فرهنگی در موضوع حمایت از غزه داشتیم ودر شورای فرهنگ هم به همین مناسبت دو روز اختصاص داده شد؛ در نمایشگاه قرآن گفت‌وگوهای تهران با موضوع غزه و فلسطین برگزار کردیم و ۲۸ کشور در این موضوع مشارکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده و نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: با کشورهای دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن از اول فروردین، افزود: واقعاً حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد از جمله آیه‌های زندگی و پویش حافظ شو که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد، ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.

کد خبر 741333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.