بهره‌مندی ۲۰۶ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال‌احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: نوروز امسال بیش از ۲۰۶ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند تا سیزدهم فروردین‌، با داشتن ۵۰ پایگاه امداد و نجات ۶۶ عملیات که ۴۱ مورد آن عملیات جاده‌ای و ۱۰ مورد عملیات کوهستانی بوده است، انجام دادیم.

وی تعداد کل مصدومان انتقالی توسط جمعیت هلال احمر را ۴۵ مورد اعلام کرد و ادامه داد: در بحث تعداد عملیات‌ها ۶ درصد کاهش و در بحث حوادث کوهستانی ۲۶ درصد افزایش حادثه داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه مجموع خدمات‌گیرندگان از جمعیت را ۲۰۶ هزار و ۶۷۳ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: این خدمات در قالب فضای دوستداران کودک، اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر و راهنمایی مسافران به نقاط ایمن، مراجعه به خیمه‌های نماز و غرفه‌های فرهنگی، طرح یاس، کنترل فشار خون، توزیع بسته‌های غذایی (برای ۲۷۳۶ نفر)، پویش سبز، آموزش مهارت‌های ایمنی و امدادی، خدمات امداد و کمک‌های اولیه، حوادث و آسیب‌های پیشگیری شده ارائه شده است.

محمدی ادامه داد: تعداد اعضای مشارکت در پست‌های ثابت را ۱۸۰۹ نفر روز، تعداد اکیپ‌های سحاب را ۳۶۲ نفر روز و تعداد اعضای مشارکت‌کننده را ۶۹۳ نفر روز اعلام کرد.

کد خبر 741330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.