میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از بیش‌ از ۱۶۵ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ تا پایان چهاردهم فروردین ۱۶۵ هزار ۷۲۲ مسافر ثبت شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان روز چهاردهم فروردین سال جاری ۱۶۵ هزار و ۷۲۲ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۸۴ هزار و ۱۳۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۴ هزار و ۴۶۸ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌، سواری‌های برون‌شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرهای برون‌استانی در این مدت مربوط به تهران، خراسان رضوی (مشهد مقدس)، شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در مجموع تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی تا پایان چهاردهم فروردین ۳۴۹ هزار ۸۵۴ مسافر ثبت شده است.

توکلی گفت: از آغاز سفرهای دوم ایام نوروز، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی خود بوده تا بتوانیم فضایی آرام خدمات مطلوبی در شأن مسافران و گردشگران به این شهر زیبا در مبادی ورودی اصلی شهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: این سازمان برای سفرهای عید فطر نیز آمادگی ارائه تمام خدمات به مسافران و گردشگران را خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از زحمات اعضا و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از همکاری آن‌ها با امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری که در سال ۱۴۰۳ تشکیل شده است، در راستای ایجاد محیطی مطلوب و بی‌دغدغه برای مسافران و ارائه خدمات درخور آن‌ها، قدردانی می‌کنم.

توکلی گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور و ابلاغیه به استان‌ها و تاکید ستاد خدمات سفر استان زمان ستاد نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا بیست‌وچهارم فروردین سال جاری مشخص شده است و با توجه به نزدیک بودن عید سعید فطر در خدمات‌رسانی به مسافران در تمام زمینه‌ها همچون گذشته صورت می‌گیرد و تمهیدات لازم در ارائه تمام خدمات به مسافران انجام می‌شود.

کد خبر 741327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.