مصرف بیش از ۳۰ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از بیست‌ونهم اسفند تا سیزدهم فروردین، ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان کردستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۱ درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، در این مدت همه ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه داده‌اند.

وی افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین در این مدت مربوط به شهرستان‌های سنندج با هشت میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مریوان با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفتگاز در این مدت، خاطرنشان کرد: مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش چهار درصدی همراه بوده است.

نوکانی اضافه کرد: واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان (کنترل و نظارت بازرگانی، خدمات مهندسی و روابط عمومی) به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاه‌های سطح استان موجبات تأمین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم آوردند.

کد خبر 741141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.