مصدومیت ۵۰ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۹۷ هزار نفر به پست‌های ثابت جمعیت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از مصدومیت ۵۰ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته و مراجعه بیش از ۹۷ هزار نفر به پست‌های ثابت این جمعیت از ابتدای آغاز طرح نوروزی خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _دوشنبه سیزدهم فروردین_ ۱۱ حادثه جاده‌ای، سه حادثه شهری، دو حادثه کوهستان، یک حادثه دریایی ساحلی و ۱۲ خدمت حضوری با ۶۸ حادثه‌دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۵۰ نفر مصدوم این حوادث، ۱۸ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی ۱۳ نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، هفت نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۸ هزار و ۱۴۴ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۲۳ هزار و ۳۷۷ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۴۸۱۱ نفر از خیمه‌های نماز برپا شده و ۱۹ هزار و ۵۱۴ کودک از فضاهای دوستدار کودک استفاده و ۹۷ هزار و ۵۴۲ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 741106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.