کدام مناطق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه گردشگران نوروزی بودند؟

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۱۳ هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار بازدید گردشگران از مناطق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی در بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری، ۱۴۲ هزار نفر در اماکن رسمی و غیررسمی گردشگری اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه آمار اسکان گردشگران در اماکن رسمی ۸۹ هزار و ۹۰۰ نفر است، افزود: طی همین مدت هم ۵۱۳ هزار و ۸۰۱ نفر از اماکن گردشگری بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار روز گذشته بازدید از اماکن گردشگری استان گفت: روز گذشته ۱۳۵ هزار و ۵۳۱ نفر در اماکن گردشگری اسکان اسکان یافتند و ۹۶۲۲ نفر از اماکن گردشگری بازدید کردند.

وی تصریح کرد: حرم مطهر بی‌بی حکیمه، امام‌زاده سیدمحمد دهدشت، بافت تاریخی دهدشت، پارک‌های ساحلی و مهرورزی یاسوج، تنگ سولک بهمئی، اردوگاه گردشگری و چشمه بلقیس بیشتر مورد بازدید گردشگران نوروزی ۱۴۰۳ قرار گرفتند.

کد خبر 741084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.