اقدام بزدلانه رژیم سفاک صهیونیستی تنفر انسان‌های آزاده را از این رژیم جعلی بیشتر کرده است

شهردار اصفهان در پیامی به مناسبت شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و هم‌رزمانش نوشت: اقدام بزدلانه و کورکورانه رژیم سفاک صهیونیستی تنفر انسان‌های مؤمن و آزاده جهان را از این رژیم جعلی، بیش از پیش برانگیخته و به عمر منحوس آن، زودتر پایان خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهردار اصفهان با صدور پیامی، شهادت مجاهدانه سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و هم‌رزمان شهیدش در پی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

در متن پیام علی قاسم‌زاده آمده است:

«شهادت مجاهدان رشید و شجاع اسلام، سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و هم‌رزمان شهیدش در حراست از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و حفظ حقوق مظلومین در سرزمین‌های اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، همسر، فرزندان و خانواده معزز این شهیدان و عموم ملت سربلند ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

دلاوری‌های مستمر این مجاهد راه خدا در جبهه‌های جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه‌های فراسرزمینی برای حفظ ثبات و امنیت خاک مقدس ایران بر کسی پوشیده نیست.

بی‌شک اقدام بزدلانه و کورکورانه رژیم سفاک صهیونیستی و پشتیبانان غربی آن در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن این سردار برومند ایران اسلامی و همکاران شجاعش، تنفر انسان‌های مؤمن و آزاده جهان را از این رژیم جعلی، بیش از پیش برانگیخته و به عمر منحوس آن، زودتر پایان خواهد بخشید.»

کد خبر 741060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.