بیانیه شورای شهر اصفهان در محکومیت حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن محکومیت حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن بیانیه شورای اسلامی شهر اصفهان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت هنر مردان خداست

سلام خدای متعال و بندگان صالحش و ملائکه‌اش بر ارواح طیبه شهیدان. یقیناً انسانی که در راه دفاع از ملت و کشور و عدالت و حقیقت و ایستادگی در مقابل تجاوز و زورگویی و دست‌اندازیِ مراکز قدرت جهانی وارد میدان می‌شود، اگر هیچ‌کس هم او را نشناسد و گمنام بمیرد و گمنام بماند، در ملکوت آسمان‌ها، فرشتگان الهی او را به هم نشان می‌دهند؛ او زنده است و از فیض الهی بهره مند گردیده است.

عروج برادران مجاهد و یاران دیرین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، احمد کاظمی و حاج حسین خرازی، قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیزان مهاجر الی الله کرد.

شهادت سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در حمله موشکی رژیم تروریستی صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

اینک صدای شکستن استخوان‌ها، نابودی و فروپاشی استکبار جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا، هر لحظه بیشتر به گوش می‌رسد.

باشد که در آستانه روز جهانی قدس، با حضور حماسی مسلمانان و آزادگان جهان و عنایت خاصه آقا امام زمان (عج)

شاهد پیروزی مجاهدان راه حق و آزادی اولین قبله‌گاه مسلمین باشیم.»

کد خبر 741037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.