خدمات شهرداری قم در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: در دوره اخیر مدیریت شهرداری شاهد موفقیت در کارها هستیم که نتیجه بسیاری از این کارها در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در دیدار با سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و مدیران ارشد شهرداری قم، جایگاه شهردار در بسیاری از کشورها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در بسیاری از کشورها روش‌های مدیریت با روش‌های چندقطبی ایران متفاوت است و شهردار منتخب مردم و رکن اصلی در شهرها به شمار می‌رود و تصمیمات آن برای همه لازم‌الاجراست.

وی با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه شهرداری قم افزود: هر قدمی که در قم برای خدمت برداشته می‌شود دارای اجر دنیوی و اخروی است و خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت (س) صرفاً خدمت به یک شهر نیست و خدمت به شهری با جایگاه والا در جهان اسلام است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران خاطرنشان کرد: به امید خدا در دوره اخیر مدیریت شهرداری شاهد موفقیت در کارها هستیم که نتیجه بسیاری از این اقدامات در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود و همان‌طور که اکنون از موفقیت شما می‌گویند، در آینده نیز از آن به‌خوبی یاد می‌شود.

حجت‌الاسلام شهرستانی با بیان اینکه خدا را برای خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت (س) شاکر باشید، تصریح کرد: شما در این دوره از فعالیت، قدم‌هایی بیشتر از سهم خود برداشته‌اید و در بسیاری از تصمیمات شما نقش و تأثیر دارید.

رئیس مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل‌البیت (ع) ادامه داد: اختلافات همیشه بوده است، نگران اختلافات نباشید بلکه با هدف خدمت به مردم همچنان گام‌های استوار بردارید.

کد خبر 741011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.