جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه بی پاسخ نخواهد ماند

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بارها شهادت به سمت سردار زاهدی آمد اما خدا خواست ایشان زنده بماند تا امروز در جبهه مقاومت در مقابله مستقیم با اسرائیل به شهادت برسد و انشاالله مسئولین مربوطه این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

سردار حسین اشتری شامگاه دوشنبه _سیزدهم فروردین_ در پی حمله هوایی رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار محمدرضا زاهدی، از فرماندهان سپاه قدس به همراه ۶ تن از یارانش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج محمدرضا زاهدی و همراهان عزیزشان را که به دست اسرائیل جنایتکار به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: سردار بزرگوار شهید زاهدی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در حال جهاد فی سبیل الله بود، ایشان در کردستان با گروه‌های ضد انقلاب و اشرار مبارزه کرد و بعد از آغاز جنگ تحمیلی در جبهه حق علیه باطل حضور داشت، شهید زاهدی همچنین به عنوان فرمانده در لشکر امام حسین و لشکر قمر بنی هاشم مشغول خدمت و ایثارگری بود.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بارها شهادت به سمت ایشان آمد اما خدا خواست ایشان زنده بماند تا امروز در جبهه مقاومت در مقابله مستقیم با اسرائیل به شهادت برسد و انشاالله مسئولین مربوطه این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

کد خبر 740959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین رحیمی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    از مسئولین خواهشمندم جواب دندان شکن به کسانی که مرتکب این جنایت شده اند بدهند ا ی رهبر عزیز ما بسیجیان ایثارگر آماده گی کامل داریم وگوش به فرمان رهبر فرزانه بودیم وهستیم لبیک یا خامنه ای