اجتماع پرشور علویون نمایشی از دینداری مردم کرمانشاه است

یک کارشناس مذهبی با اشاره به تقارن روز طبیعت و سالروز شهادت امام علی(ع) گفت: اجتماع پرشور علویون در این روز نمایشی از دینداری مردم کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سیزدهم فروردین _ در اجتماع بزرگ علویون اظهار کرد: استقبال با شکوه اجتماع علویون در کرمانشاه نشان داد مردم کرمانشاه بیش از پیش دیندار هستند و احترام ارزش‌های دینی را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به روایتی در خصوص نبا العظیم، افزود: امیرالمؤمنین وعده داده است که به هنگام سوال و جواب قبر به بالین مؤمنین خواهد آمد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: قلب انسان هر روزه میدان تقابل حق و باطل است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: رسانه دشمن در صدر اسلام قوی عمل می‌کرد و بین علی (ع) و دوستان فاصله ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه به دوستان و محبان علی ابن ابیطالب (ع) برنامه‌ریزی کرده اما به لطف خدا و هوشیاری محبان حضرت این توطئه و برنامه‌ریزی‌ها به بن بست خواهد رسید.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: حق طلبی و ادامه راه علی (ع) امروز در حمایت از فلسطین مظلوم و خشم در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام گفت: اتفاقات داخلی اسرائیل به فروپاشی این رژیم جعلی منجر خواهد شد و قدرت از غرب به آسیا منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفکر نو در دنیا به نام مقاومت به سرعت در حال گسترش است و این تفکر مقابل تفکر سلطه‌گری و سلطه‌جویی خواهد ایستاد، افزود: امروز حماس و مردم در غزه، نجبا عراق، حزب الله لبنان، یمن و دیگر گروه‌های منطقه علمدار پرچم مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: تفکر انقلاب اسلامی در راهی که آغاز کرده است پایدار خواهد بود و با تمام قوا در مقابل تفکر استبدادی می‌ایستد.

کد خبر 740928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.