برپایی ۸۰ تخته چادر مسافران در ورزشگاه امیریه طی ۴ شب

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه امیریه نوروز ۱۴۰۳ به مدت چهار شب در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت، گفت: در این ورزشگاه که حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد. ۸۰ تخته چادر مسافران برپا شده است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۳ همچون دیگر مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان نیز خدماتی از جمله اسکان به مسافران نوروزی ارائه کرده است.

وی افزود: حجم مسافران ساکن در این منطقه افزایش پیدا کرد، از این‌رو ورزشگاه امیریه این منطقه به مدت چهار شب در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این ورزشگاه حدود ۸۰ چادر برپا شده است و حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

کشانی با بیان اینکه این منطقه در جنوب غربی این کلان‌شهر در ورودی غربی شهر قرار گرفته است، گفت: سفره هفت سینی در آن محدوده (میدان ۹ دی) برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با اقداماتی از جمله اجرای دیوار نگاه در سطح منطقه از جمله ابتدای خیابان جانبازان در سه‌راه سیمین، نصب تابلوی شهدا و جانمایی ۱۳۵ گلدان بزرگ گل نسب به زیباسازی این منطقه اقدام شد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این منطقه انجام شده و در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 740789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.