خشکی زاینده رود کشاورزان شرق اصفهان را زکات بگیر کرده است

خبرگزاری ایمنا: عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در نطق میان دستور خود نسبت به گرانی‌ها تذکر داد و گفت: گرانی کمر مردم خصوصاً مردم محروم را شکسته است و این ناشی از بی تدبیری مسئولین است و فکر می کنم بی تدبیری مسئولین بدتر از تحریم است.

به گزارش ایمنا نیره اخوان بیطرف در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود افزود: چرا از دوازدهم تا نوزدهم شهریور ماه ارزش پول ملی در مقابل ارزهای خارجی ۵۵ درصد کاهش یافته است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که چرا دولت از عرضه ارز خودداری می کند؛ اظهار داشت: فرایند کاهش ارزش پول ملی آثار مخرب زیادی برای جامعه دارد از این رو لازم است مسئولین اقتصادی با هماهنگی بیشتر اقدام مؤثری در این جهت انجام دهند.
وی گفت: اقدامات صهیونیستی کانادا تازگی ندارد و چه بسا کشور دیگری بخواهد با تحریک این رژیم دست به رفتارهای سیاسی خبیثانه ای بزند اما ملت شهید پرور ایران اسلامی همیشه با مقاومت خود این جریانات را بی اعتبار کرده است.
اخوان از وزارت امور خارجه خواست با اقدام به موقع و تدبیر خاص، ایرانیان مقیم کانادا را به خوبی اداره کند.
این عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ضمن تشکر از مقام معظم رهبری در جهت اجرای اجلاس غیر متعهدها در تهران، گفت: مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود منشور جدیدی پیش روی اجلاس غیر متعهدها گذاشتند که امیدوارم وزارت خارجه با ارائه طرح های عملیاتی و تغییرات جدی در ساختار و محتوای این سازمان ایجاد کند و دو بیانیه و سند تاریخ این نشست را نیز عملیاتی بکند.
نماینده مردم اصفهان از وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی خواست تا نسبت به ابلاغ بیمه بودجه ۹۱ از جمله بیمه‌های ساختمانی، بیمه همسران متوفی، بیمه کارفرمایان کشاورز و بیمه مردان ۶۰ سال و زنان ۵۰ ساله اقدام کنند.
وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و گفت: چرا وزارت نیرو، کشور و معاونت راهبردی رئیس جمهور و سازمان محیط زیست به فکر زاینده رود نیستند و به گونه ای مدیریت کرده‌اند که دیگر این رودخانه زنده نیست و خشکی زاینده رود کشاورزان شرق اصفهان را آسیب پذیر کرده به گونه ای که زکات بده زکات بگیر شده است.
کد خبر 74069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    خانم تورا خدا از کجا فهمیدی

    پاسخ سایت: 0

  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    خانم تورا خدا از کجا فهمیدی که کرانی کمر مردم را شکسته

    پاسخ سایت: 0