۱۰ تقاطع غیرهم‌سطح در شهر قم احداث می‌شود

شهردار قم گفت: برای سال ۱۴۰۳ آغاز عملیات اجرایی یا تکمیل ۱۰ تقاطع غیر همسطح برنامه‌ریزی شده است.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی برای سال ۱۴۰۳ در شهرداری قم اظهار کرد: ۱۰ تقاطع غیر همسطح برای سال آینده پیش‌بینی شده است که شامل تونل امام موسی صدر، تکمیل تقاطع فردوسی و صدوقی، میدان سپاه، تکمیل پل نیک‌اندیش، تکمیل دو رمپ و لوپ تونل غدیر، تقاطع بلوار حافظ و ریل راه آهن، تقاطع بلوار کبیری و شهر قائم، تابلیه امامزاده ابراهیم و تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر در دو سطح قسمت متروکه تونل غدیر را هم احیا می‌کند، اظهار کرد: با اجرای این پروژه هسته مرکزی شهر قم به بزرگراه امیرکبیر متصل خواهد شد که تکمیل این کار به همت دولت در ایجاد تقاطع محور عمار یاسر و محور امیرکبیر نیاز دارد.

شهردار قم با اشاره به احیای قسمت‌های متروکه تونل غدیر و تکمیل دسترسی‌های این تونل گفت: با تکمیل این پروژه‌ها هسته مرکزی شهر از سمت شرق حرم مطهر دسترسی‌های بسیار کارآمدی خواهد داشت.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه تکمیل فاز پنج عمار یاسر که به نام بلوار جعفر طیار نام‌گذاری شده، ممکن است ترافیک برخی معابر اطراف را تشدید کند، ادامه داد: این معضل موقتی است و با تکمیل تقاطع‌ها و مسیرهای دسترسی در آینده برطرف خواهد شد.

کد خبر 740683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.