برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای استفاده بهتر از لیالی قدر و عزاداری شهادت حضرت امیر(ع)

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای استفاده بهتر از لیالی قدر و عزاداری شهادت حضرت امیر (ع) گفت: شیعیان و شهروندان باید نسبت به اینکه در عزای پدر امت داغدار و عزادار هستیم، حساسیت به خرج دهند و دقت کافی داشته باشند تا حرمت‌ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و با بیان اینکه سیزدهم فروردین سال جاری با شهادت امام علی (ع) مصادف شده است، اظهار کرد: شیعیان و شهروندان باید نسبت به این موضوع که در عزای پدر امت داغدار و عزادار هستیم، حساسیت به خرج دهند و دقت کافی داشته باشند تا حرمت‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای استفاده بهتر از لیالی قدر و عزاداری شهادت حضرت امیر (ع) افزود: از سوی مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری اعلام شده بعضی از اماکن به‌ویژه اماکن تفریحی در روز شهادت امام علی (ع) تعطیل است و این تعطیلی موجب می‌شود تا شهروندان بیشتر به عزاداری بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از این تعطیلی‌ها در هفته آینده شاهد تعطیلی‌های عید فطر هستیم، تاکید کرد: مجموعه‌های مختلف به‌ویژه مجموعه‌های شهری برنامه‌ها و جشن‌های خاصی را به مناسبت عید فطر برای شهروندان برگزار خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در آن زمان از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با بیان اینکه با این روش حرمت‌ها ایام شهادت امام علی (ع) را حفظ می‌کنیم، گفت: در ایام شهادت امام علی (ع) قطعاً موکب‌ها و هیئت‌های عزاداری در سطح شهر برپا خواهد بود، همچنین در ایام عید فطر نیز شاهد جشن‌ها و مراسم‌های شاد مذهبی در سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم توفیق داشته باشیم تا به نهایت استفاده از شب‌های قدر بپردازیم.

کد خبر 740660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.