تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت

رئیس پلیس راهور کردستان، تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی در روز طبیعت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، رضا همتی‌زاده اظهار کرد: با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، همه کارکنان پلیس راهور استان جهت ارتقا امنیت ترافیکی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد هستند که توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مدنظر قرار دادن تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابه‌جایی مسافر در قسمت بار جداً خودداری کنند چون در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون، از خروج خودرو جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور کردستان تصریح کرد: شهروندان مراقب کودکان و سالمندان باشند و از رها کردن آن‌ها در کنار راه و بازی کردن بچه‌ها در خیابان‌ها و معابر اصلی در محلی که خانواده‌ها نشسته‌اند جلوگیری کنند.

همتی‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندان و رانندگان ضمن مدیریت زمان رفت و برگشت، برنامه‌ریزی و زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکرده و با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت‌های غیرمجاز با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان از گذاشتن سبزه بر روی سقف، کاپوت یا صندوق عقب خودرو پرهیز کنند زیرا افتادن سبزه در کف خیابان‌ها باعث لغزندگی و بروز حادثه می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان تاکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز کرده و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند و با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده‌شان هدیه کنند.

کد خبر 740562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.