اختصاص ۴۵ هزار صندلی و ۱۵۵ فروند هواپیما برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و  ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو اظهار داشت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: پذیرش و اعزام این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۹۱۲۵ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با اشاره به رشد قابل توجه جابه‌جایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز گذشته، از دستور ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و تصریح کرد: با دستور کاپیتان محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در این سازمان آغاز به کار کرده و این مرکز که از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به‌طور مداوم فعالیت‌های فرودگاه‌ها و پروازها را مدیریت و کنترل می‌کند تا پایان تعطیلات نوروزی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یازرلو همچنین به حضور کارشناسان مرکز حراست سازمان هواپیمایی کشوری نیز اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس سازمان، کارشناسان و بازرسان حراست با حضور در فرودگاه‌های پرتردد هرگونه قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم را پیگیری خواهند کرد تا خدمات ارائه شده به مردم در شأن مسافران باشد.


کد خبر 740551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.