افزایش رضایتمندی مسافران و مسئولان از ارائه خدمات در باغ فدک

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تفاوت‌ها و تغییرات در مسیر به‌روزرسانی خدمات باغ فدک نه تنها برای مسافران و شهروندان، بلکه برای مسئولان نیز ملموس و چشمگیر بوده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش آمار رضایت مسافران از ارائه خدمات در باغ فدک اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان شهرداری منطقه ۷ اصفهان در باغ فدک، تفاوت‌ها و تغییرات در مسیر به‌روزرسانی خدمات باغ فدک نه تنها برای مسافران و شهروندان، بلکه برای مسئولان نیز ملموس و چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به بازدیدهای ۲۴ ساعته مسئولان شهری و استانی از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در باغ فدک افزود: تلاش کارکنان و اقدامات مؤثر این منطقه در کلام بیشتر مدیران ارشد استانی و شهری بیان شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیران و مسئولان منطقه‌ای در سال‌های گذشته تاکید کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ماه‌های پایان سال گذشته و اقدامات صورت گرفته، مدیریت اجرایی سال جاری نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بسیاری از کاستی‌ها رفع شده است.

سلطان‌آقایی گفت: از جمله این تغییرات می‌توان به ساماندهی و توسعه سامانه صوتی باغ فدک، نصب تابلوهای بزرگ جهت‌نما در محورهای پرتردد باغ فدک، ایجاد شرایط استحمام با آب گرم و نیز اطلاع‌رسانی بهتر و افزایش خدمات اتوبوس‌های گردشگری اشاره کرد.

وی ادامه داد: گل‌کاری ویژه در فضای سبز باغ فدک، نصب سازه‌های متعدد نوری در حوزه زیبا سازی، نصب تابلوهای ترافیکی و خط کشی معابر نیز از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: افزایش کمی و کیفی شبکه روشنایی با تعویض سر چراغ‌ها در معابر و پارکینگ‌های باغ فدک، ۱۰ هزار متر لکه‌گیری آسفالت و ایجاد سازه‌های خشتی از جمله اقداماتی است که در چشم مخاطبین باغ محسوس بوده است.

سلطان‌آقایی گفت: با توجه به پیشرفت خوب شرایط ساختاری، کالبدی و فیزیکی باغ فدک نسبت به سال‌های گذشته به نظر می‌رسد در این مجموعه هنوز توانایی اجرای پروژه‌ها و طرح‌های حوزه گردشگری نیز وجود داشته باشد.

کد خبر 740549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.