شهرکرد به مناسبت شهادت امام علی(ع) سیاه‌پوش شد

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و حمایت از برگزاری مراسم عزاداری و مناسک آیینی در مساجد، نصب کتل‌های عزا، پشتیبانی از هیئت‌های مذهبی از جمله اقدامات این سازمان در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ۱۰ پرچم کتل عزا توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، جنب امامزادگان دو خاتون (س) نصب شد.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد همانند سال‌های گذشته و به مناسبت شب‌های قدر و شهادت حضرت‌علی (ع)، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هئیت‌های مذهبی ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی تدارک دیده و اجرا می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: این ویژه برنامه‌ها با هدف ترویج سیره عملی زندگانی حضرت علی (ع)، تکریم و پاسداشت مقام آن حضرت، ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی، تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با پاسداشت مراسم و مناسبت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

ایازی ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و حمایت از برگزاری مراسم عزاداری و مناسک آئینی در مساجد، نصب کتل‌های عزا، پشتیبانی از هیئت‌های مذهبی از جمله اقدامات این سازمان در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) است.

کد خبر 740493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.