رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین طی نوروز امسال در کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: باتوجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان در سال جاری، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پیمان بهرامی _ شنبه یازدهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان در سال‌جاری، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در شرایط عادی به طور میانگین روزانه دو میلیون لیتر بنزین در منطقه کرمانشاه به مصرف می‌رسید که در این ایام به روزانه دو میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی (بیست‌وسوم اسفند) تا روز هفتم فروردین‌ماه، ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.

بهرامی بیشترین مصرف در بازه زمانی یاد شده را با دو میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر در روز بیست‌وهشتم اسفند عنوان کرد و افزود: کمترین مصرف مربوط به روز نخست فروردین‌ماه با یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

وی بر آمادگی ۱۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت در این استان تأکید و تصریح کرد: همگی جایگاه‌ها فعال و در حال سوخت‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

مدیر پخش فرآورده نفتی منطقه کرمانشاه، پایش و کنترل مستمر فرآورده‌های نفتی را یکی از اولویت‌های اصلی شرکت ملی پخش کرمانشاه دانست و افزود: کارشناسان واحد فنی و خدمات سامانه هوشمند شرکت از جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات بازدید می‌کنند.

وی از تلاش تمامی عوامل عملیاتی منطقه کرمانشاه در این ایام در راستای جریان تأمین و توزیع سوخت با وجود افزایش مصرف، سخن گفت و افزود: در تلاشیم تأمین و توزیع سوخت همچنان روندی روان و عادی داشته تا گردشگران جهت تأمین سوخت موردنیاز مشکلی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه به هموطنان توصیه کرد؛ از آغاز سفر در مبدا با استفاده از کارت شخصی خود اقدام به سوخت‌گیری کرده؛ اگرچه در مواقع اضطرار، کارت آزاد در جایگاه‌ها موجود است.

وی در پایان، اضافه کرد: همشهریان و هموطنان گرامی می‌توانند پیشنهادات و گزارش تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

کد خبر 740490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.