جابه‌جایی بیش از ۹۳ هزار مسافر توسط حمل‌ونقل عمومی گلستان در سفرهای نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۹۳ هزار مسافر توسط حمل‌ونقل عمومی استان در طرح نوروزی جابه‌جا شدند.

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان، اظهار کرد: از ابتدای بیست‌وچهارم اسفند تا پایان روز دهم فروردین، ۱۱ هزار و ۷۳۶ سفر ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافران نوروزی را جابه جا کردند.
وی با اشاره به اینکه در این ایام بیش از ۹۳ هزار مسافر توسط حمل‌ونقل عمومی گلستان جابه‌جا شدند، افزود: در این مدت ۷۶ شرکت مسافربری به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: طبق آمارهای اعلام شده تا پایان روز دهم فروردین، ۹ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۱ تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است که از این میزان بیش از شش میلیون تردد مربوط به محور علی‌آباد به گرگان است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۱۴ هزار تردد در ورودی‌ها و ۵۸۷ هزار و ۸۶۲ تردد در محورهای خروجی استان به ثبت رسیده است، افزود: از این میزان ترددهای انجام شده در استان ۳۳ درصد مربوط به پلاک‌های غیربومی است.
مصدقی از کنترل فنی بیش از ۳۰۰ ناوگان عمومی استان در این ایام خبر داد و اظهار کرد: این کار در راستای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی انجام شد.
گفتنی است، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ سواری با رانندگی دو هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر 740467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.