ورود سامانه بارشی به خوزستان از امروز

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما تا پایان هفته جاری گفت:سامانه بارشی ضعیفی از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _شنبه یازدهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: سامانه بارشی ضعیفی از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فصل بهار احتمال بارش در دیگر نقاط استان به صورت نقطه‌ای نیز وجود دارد همچنین بارش‌ها به صورت پراکنده تا روز چهارشنبه در ارتفاعات ادامه خواهد داشت و در دیگر نقاط استان پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

سبزه‌زاری با اشاره به اینکه تا پایان هفته روند افزایش دما مورد انتظار است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ماهشهر و امیدیه با ۳۰.۴ و ایذه با ۷.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۹.۹ و حداقل به ۱۴.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 740462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.