اتصال مسیر یادمان شهدا به باغ‌موزه دفاع مقدس قزوین

شهردار قزوین از آغاز عملیات آماده‌سازی اتصال مسیر دسترسی یادمان شهدا به باغ‌موزه دفاع مقدس در بوستان باراجین خبر داد.‌

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین به منظور تسهیل در تردد شهروندان در حال آماده‌سازی اتصال مسیر دسترسی یادمان شهدا به باغ‌موزه دفاع مقدس در بوستان باراجین است.

وی با بیان اینکه بعد از مشخص شدن مسیر دسترسی یادمان شهدا به باغ موزه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در مرحله اول تسطیح آن انجام شد، اضافه کرد: در حال حاضر سازمان عمران شهرداری اجرای عملیات مخلوط‌ریزی و تسطیح را آغاز کرده است و پس از اجرای این مراحل آماده‌سازی بیس‌ریزی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.

تولید ۲۰۰۰ تن آسفالت در روز

شهردار قزوین همچنین از اعلام آمادگی سازمان عمران شهرداری قزوین برای تأمین نیاز شهرداری‌های استان به آسفالت خبر داد و گفت: کار عمرانی خط مقدم پروژه‌های شهری است و به هر اندازه سازمان‌ها از خدمات یکدیگر استفاده کنند، بیشترین بهره را شهروندان خواهند برد.

صباغی گفت: با توجه به اجرای عملیات شبانه‌روزی پروژه‌های روسازی آسفالت در بسیاری از مناطق استان توسط شهرداری‌ها و نیاز آنان به تأمین آسفالت، سازمان عمران شهرداری قزوین برای پخت آسفالت با دو دستگاه ۱۲۰ و ۱۶۰ تنی اعلام آمادگی می‌کند.

وی تصریح کرد: استفاده از مصالح مرغوب و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی از ویژگی‌های کارخانه آسفالت این سازمان است و سازمان عمران شهرداری قزوین با ظرفیت تولید بیش از دو هزار تن آسفالت در روز آماده است تا نیاز پروژه‌های روسازی مناطق مختلف استان به آسفالت را تأمین کند.

کد خبر 740441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.