استقبال گرم مردم قزوین از ۲ شهید گمنام دفاع مقدس + تصاویر

امروز هم‌زمان با سالروز ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) مردم دیار مینونشان قزوین به استقبال پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، صبح امروز هم‌زمان با سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) و نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم استقبال و تشییع دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس بر فراز دستان مردم شهیدپرور و ولایی قزوین برگزار شد. آغاز این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت خیابان نادری و معراج‌الشهدای قزوین بود.

یکی از این شهدا ۲۹ ساله است که در عملیات خیبر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل آمده و دیگر شهید گران‌قدر ۴۶ ساله است که در منطقه عملیاتی چنگوله و در عملیات عاشورا به شهادت رسید و هر دو شهید بزرگوار بسیجی هستند.

مراسم تدفین پیکر مطهر یکی از شهدا پس از مشایعت مردم روز شانزدهم فروردین ساعت ۱۶ در روستای اباذر کورانه در یادمان آماده شده در سه‌راهی امامزاده اباذر و مسیر گردشگری که است که جزو پایگاه‌های فرهنگی این مسیر خواهد شد. سخنران این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین است.

همچنین مراسم تدفین یکی دیگر از این شهدای گران‌قدر نوزدهم فروردین در شهرستان آبیک در محل صنایع دفاعی انصارالمهدی (عج) برگزار خواهد شد.

استقبال گرم مردم قزوین از ۲ شهید گمنام دفاع مقدس + تصاویر

استقبال گرم مردم قزوین از ۲ شهید گمنام دفاع مقدس + تصاویر

کد خبر 740377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.