ارائه خدمات ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر به شهروندان شیرازی

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از آماده‌باش ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات در شب‌های قدر به شهروندان شیرازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، پیمان باباخانی امروز _شنبه یازدهم فروردین_ اظهار کرد: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) و برگزاری مراسم شب‌های قدر، ناوگان اتوبوسرانی شیراز در اماکنی که مراسم شب‌های قدر با جمعیت قابل توجهی از جمله حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع)، مجموعه فرهنگی مذهبی شلمچه، حسینیه عاشقان ثارالله، حسینیه محبان ثارالله، دارالرحمه شیراز، حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) و مجموعه مذهبی ره‌پویان وصال برگزار می‌شود، آماده خدمت‌گزاری و ارائه خدمات به روزه‌داران و سوگواران مولای متقیان علی (ع) در شب‌های پرفیض قدر است.

وی افزود: در این ایام ۴۸۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در خدمت شهروندان است و اتوبوس‌های مورد نظر پیش از پایان مراسم در مکان‌های فوق‌الذکر مستقر و ایاب و ذهاب شهروندان گران‌قدر را به صورت رایگان به نقاط مختلف سطح شهر شیراز انجام خواهند داد.

کد خبر 740361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    سلام من از شهرک گلشن شیراز هستم برای مراسم شب نوزدهم 1403، برای شهرک گلشن که حومه حسینیه ثارالله هست اتوبوس در نظر نگرفته بودین در حالیکه هر ساله اتوبوس برای شهرک ما بود، امسال از این جهت ناراضی هستیم لطفا رسیدگی بفرمایین