تشکیل کمیسیون‌ ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳ 

سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «حجت‌الله فلاح» از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی به‌موقع به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری مسافری خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارت‌های مؤثر درباره چگونگی خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، افزود: در این راستا به ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده است تا با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافری اقدام کنند.

سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری تاکید کرد: به این ترتیب هم‌زمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، این کمیسیون ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف با شرکت یا مؤسسه متخلف به‌صورت قانونی برخورد می‌کند.

فلاح افزود: در حقیقت کمیسیون ویژه ماده ۱۲، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل‌ونقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است.

وی تصریح‌کرد: در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در این‌باره و با توجه به اهمیت رسیدگی به‌هنگام به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 740356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.