اتفاق عجیبی که در عشق‌آباد، قلعه‌نویی را کلافه کرد

امیر قلعه‌نویی در دوره جدید حضور در اردوی تیم ملی یک اتفاق عجیب را تجربه کرد؛ اتفاقی که به یاد نداریم فوتبال ایران به خود دیده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی بیانیه باشگاه استقلال در مورد عملکرد ملی‌پوشان، سرمربی تیم ملی را در شهر عشق‌آباد بسیار کلافه کرده بود و هر لحظه ممکن بود امیر قلعه‌نویی در واکنش به این بیانیه تصمیمی بگیرد که به ضرر ملی‌پوشان استقلال تمام شود.

کارلوس کی‌روش یک‌بار به خاطر اعتراض برانکو، سرمربی تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی در دبی همه ملی‌پوشان پرسپولیس را به تهران برگرداند. او بعد از خواندن مصاحبه مربی کروات تیم پرسپولیس اجازه نداد پرسپولیسی‌ها با تیم ملی تمرین کنند و همه آن‌ها را به تهران برگرداند. برانکو گفته بود در این برهه از زمان به‌هیچ‌وجه ضرورتی نداشت که کارلوس کی‌روش تیم ملی را برای برپایی اردوی تدارکاتی به دبی ببرد!

باشگاه استقلال در بیانیه‌اش اظهار تعجب کرده بود که آرمین سهرابیان، بهترین مدافع میانی در سال ۱۴۰۲ از نگاه مردم به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. این باشگاه همچنین به حضور نداشتن ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم ملی در بازی رفت با ترکمنستان معترض شد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن و سیدحسین حسینی در بازی برگشت به میدان برود.

هر لحظه ممکن بود امیر قلعه‌نویی تصمیم کارلوس کی‌روش را در عشق‌آباد تکرار کند، به‌خصوص که او به جای بازیکنان استقلال بازیکنان دیگری را هم در اردوی تیم ملی داشت. شاید استوری ملی‌پوشان استقلال مانع این تصمیم امیر قلعه‌نویی شد و شاید به این دلیل که مسیر پروازی عشق‌آباد-تهران به‌روز نیست و هر روز پرواز ندارد.

باید منتظر ماند و دید که امیر قلعه‌نویی برای اردوی بعدی تیم ملی چه تصمیمی می‌گیرد. سرمربی تیم ملی از بیانیه باشگاه استقلال بسیار کلافه شده بود و در یک نگاه منطقی و بدون قضاوت جانب‌دارانه باید گفت حق با سرمربی تیم ملی بود.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 740339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.