استقبال اصفهانی‌ها و مسافران نوروزی از رویداد «رمضان‌گرد»

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رویداد گردشگری «رمضان‌گرد» با هدف معرفی بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهر اصفهان که امروز (شنبه) آخرین روز برگزاری آن است، مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

علیرضا مساح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «رمضان‌گرد» رویداد گردشگری اماکن متبرکه و امام‌زادگان شهر اصفهان است که برای سومین سال متوالی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد گردشگری از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته آغاز شد و تا امروز _شنبه یازدهم فروردین_ ادامه دارد، افزود: این رویداد شامل دو مسیر است که در مسیر شماره یک گردشگران از امام‌زاده اسماعیل، امام‌زاده جعفر، امام‌زاده هارون الولایه و مقبره علامه مجلسی دیدن می‌کنند و در مسیر شماره دو بازدید از امام‌زاده اسحاق، امام‌زاده شاهزید، امام‌زاده احمد و مقبره علامه مجلسی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این رویداد همراه با سخنرانی، برپایی نماز جماعت و صرف افطار است و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام از طریق تماس با شماره ۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵ برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کنند.

استقبال اصفهانی‌ها و مسافران نوروزی از رویداد «رمضان‌گرد»

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام به‌صورت گروهی انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان با اعزام اتوبوس در مقاصد مورد نظر حاضر می‌شوند؛ طی برنامه نیز اطلاعاتی در خصوص این اماکن متبرکه توسط راهنمایان گردشگری ارائه می‌شود.

مساح با اشاره به استقبال شهروندان و مسافران از رویداد رمضان‌گرد اظهار کرد: در جریان این رویداد، مباحث تربیتی و خانوادگی با حضور کارشناس مسائل مذهبی و دینی مطرح می‌شود و برنامه با برپایی نماز جماعت و صرف افطار به پایان می‌رسد.

کد خبر 740336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.