نوای عارفانه و عاشقانه بندگان خدا در سراسر کشور به عرش رسید

مردم سراسر ایران در نخستین شب از لیالی قدر، با حضور در امام‌زادگان، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا دستان نیاز خود را رو به آسمان بلند کردند و از خداوند طلب بخشش کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم سراسر نقاط ایران در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان هم‌زمان با شب ضربت خوردن حضرت امام علی (ع) در محراب مسجد کوفه و در شب نزول قرآن، با قرائت دعای زیبای جوشن کبیر، هزار و یک نام پروردگار مهربان را بر زبان جاری کردند، به درگاهش طلب عفو و بخشش کردند و قرآن بر سر گذاشتند.

شب قدر شبی باارزش و پرفضیلت و شب نزول قرآن است که در این شب بزرگ امور یک سال آینده انسان‌ها مقدر می‌شود، در نخستین شب از لیالی قدر، مساجد، امام‌زادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور مملو از مردمانی بود که آمده بودند تا از درگاه خدا بهترین‌ها را برای یک‌سال خود درخواست کنند. مردم سراسر ایران آمدند تا با اشک‌های خود، ضمن استغفار در پیشگاه باری تعالی، قرآن بر سر بگذارند و خواستار رحمت بی‌پایان خداوند متعال شوند.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، سحرگاه شنبه، یازدهم فروردین در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

اولین شب از لیالی قدر در سال ۱۴۰۳ / نوای عارفانه و عاشقانه بندگان خدا در سراسر کشور

مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان با حضور پرشور مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور آحاد مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

اولین شب از لیالی قدر در سال ۱۴۰۳ / نوای عارفانه و عاشقانه بندگان خدا در سراسر کشور

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، به همراه آئین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر گرفتن با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در اقصی نقاط شهر قم برگزار شد.

اولین شب از لیالی قدر در سال ۱۴۰۳ / نوای عارفانه و عاشقانه بندگان خدا در سراسر کشور

مراسم احیای شب اول قدر در نقاط مختلف شهر بجنورد با حضور آحاد مردم ولایت‌مدار برگزار شد.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور جوانان و مردم دارالعباده یزد در محل آستان مقدس امام‌زاده سیدجعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی یزد با نوای گرم مداحان برگزار شد.

اولین شب قدر با حضور بی‌نظیر مردمی و با حال و هوای معنوی منحصربه‌فرد و کم‌نظیر در مصلای امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد.

مراسم احیای اولین شب قدر (شب ۱۹) ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ با حضور پرشور مردم استان کردستان در حسینیه‌ها و مساجد سطح استان برگزار شد.

مراسم معنوی احیای اولین شب از شب‌های قدر در مصلای امام خمینی (ره) اهواز با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایت‌مدار اهواز برگزار شد.

آئین احیای اولین شب قدر همزمان نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم مؤمن استان مرکزی در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار گرگان، هم‌زمان با سراسر کشور در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور جوانان و مردم کرمان در مساجد و حسینه‌ها با نوای گرم مداحان برگزار شد.
برگزاری مراسم اولین شب قدر و احیای نوزدهم رمضان در امام‌زاده طاهربن‌زین‌العابدین (ع) استان البرز یا حضور آحاد مردم برگزار شد.
مراسم اولین شب از شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی نماینده ولی فقیه و حضور مردم در هرمزگان برگزار شد.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب از لیالی قدر سال ۱۴۰۳ در چندین نقطه از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار و ندای «الغوث الغوث» طنین‌انداز شد.

مراسم معنوی احیای شب اول قدر در نقاط مختلف استان گیلان با حضور مردم ولایت‌مدار برگزار شد.

آئین شب‌های قدر در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سراسر خراسان‌جنوبی و با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار شد.

کد خبر 740308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.