دوست دارم با سپاهان تمدید کنم / امیدوارم اتفاقات فصل گذشته در تبریز تکرار نشود

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم امسال نیز با بحث لیزر انداختن در ورزشگاه یادگار امام مقابل تراکتور مواجه شویم، از باشگاه و مدیر تیم می‌خواهیم در صورت بروز چنین اتفاقی اجازه ندهند بازی ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و سپاهان‌ب عصر امروز _جمعه دهم فروردین_ در چارچوب دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و با حضور هواداران و همچنین اصحاب‌رسانه به‌مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان توانست در پایان تیم دوم این باشگاه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

سیدمحمد کریمی پس از این دیدار دوستانه در جمع اصحاب‌رسانه اظهار کرد: علاقه‌مند بودیم در حضور هواداران بازی و تمرین کنیم، بازی خیلی‌خوبی بود، نتیجه در این بازی‌ها زیاد مهم نیست، ایجاد انگیزه برای تیم سپاهان‌ب و آمادگی برای تیم خودمان از نکات مهم بازی بود. بازی بعدی‌مان با تراکتور است که خیلی خوبی شده است و بازی در تبریز سخت است اما تجربه چنین بازی‌هایی را داریم و امیدوارم با سه امتیاز برگردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم امسال نیز با بحث لیزر انداختن در ورزشگاه یادگار مواجه شویم، از باشگاه و مدیر تیم می‌خواهیم در صورت بروز چنین اتفاقی اجازه ندهند بازی ادامه پیدا کند. در مورد عدم دعوت به تیم ملی اطلاعی ندارم، در این خصوص باید از کادرفنی تیم ملی سوال کنید، امیدوارم در اردوهای بعدی بتوانم جزو نفرات دعوت شده باشم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درخصوص اتمام قراردادش در پایان فصل با این تیم تصریح کرد: در جریان مدت قرارداد سایر بازیکنان نیستم، می‌دانم که من و میلاد زکی‌پور در پایان فصل قراردادمان به پایان خواهد رسید، هم من و هم میلاد خیلی سپاهان را دوست داریم. برای من باعث افتخار است که کاپیتان سپاهان باشم، از نظر من مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد، شش سال در این باشگاه حضور داشتم و شرایط برای من خیلی خوب بوده است؛ من به صورت رسمی مدیر برنامه‌ای ندارم و اگر صحبتی انجام شده است، باید از خودش بپرسید.

سیدمحمد کریمی خاطرنشان کرد: باز هم دوست داریم با حضور هواداران تمرین کنیم و ژوزه مورایس هم قبلاً در این خصوص صحبت کرده است و حضور هواداران در تمرینات، انگیزه مضاعفی برای ما خواهد بود. رضا کرمانشاهی خودش داور بوده است و به قوانین مسلط است، طبیعی است که از تیم خود دفاع کند، اما اینکه وارد حاشیه شویم و بخواهیم کل‌کل کنیم خوب نیست چون این جو به سکوها منتقل می‌شود، امیدوارم مانند بازی رفت که در اصفهان همه چیز خوب پیش رفت، در تبریز هم شرایط به همین شکل باشد.

کد خبر 740281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.