درگیری لفظی ژوزه مورایس با هافبک سپاهان + عکس

فرشاد احمدزاده در جریان بازی دوستانه امروز سپاهان با ژوزه مورایس درگیری لفظی پیدا کرد و در حین دیدار مقابل سپاهان‌ب زمین بازی را به‌حالت ترک کرد و به رختکن رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و سپاهان‌ب عصر امروز _جمعه دهم فروردین_ در چارچوب دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و با حضور هواداران و همچنین اصحاب‌رسانه به‌مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان توانست در پایان تیم دوم این باشگاه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

فرشاد احمدزاده هافبک طلایی‌پوشان اصفهانی که در بازی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان با دریافت دو کارت‌زرد از زمین مسابقه اخراج شد امروز کنار بازیکنان این تیم حضور داشت و علی‌رغم بازی‌نکردن در جدال هفته آینده روی نیمکت سپاهان نشست‌.

هافبک سپاهان در جدال این تیم مقابل تراکتور محروم است امh در اواسط نیمه‌دوم بازی امروز با تشخیص ژوزه مورایس وارد زمین شد و برای سپاهان بازی کرد. با این وجود احمدزاده در کمال تعجب ۱۵ دقیقه بعد و پس از بحث و جدال لفظی با ژوزه مورایس زمین بازی را به‌حالت ترک کرد و به رختکن رفت تا سپاهان نیز ۱۰ دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر پشت‌سر بگذارد.

درگیری لفظی ژوزه مورایس با هافبک سپاهان / فرشاد احمدزاده وسط بازی قهر کرد! + عکس

البته فرشاد احمدزاده پس از پایان بازی و در شرایطی که حین دیدار با سپاهان‌ب به رختکن رفته بود صحبتی با خبرنگاران انجام نداد تا همچنان علت درگیری‌اش با سرمربی سپاهان نامفهوم باقی‌بماند.

کد خبر 740279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    این بازیکن که جز ضرر برای سپاهان چیزی نداشته تا الان. نیمکن نشینش کنید تا آخر فصل و آخر فصل هم اخراجش کنید. چقدر ضرر را میشه از یک بازیکن تحمل کرد؟