شهردار قزوین گزارش دستاوردهای سفر به ویتنام را ارائه کند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: شهردار قزوین باید گزارش نتایج و دستاوردهای سفر به کشور ویتنام و شهر نین‌بین را به شورا ارائه کند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار ارائه گزارش شهردار قزوین از سفر به کشور ویتنام و شهر نین‌بین شد و اظهار کرد: شهردار قزوین بایستی گزارش نتایج و دستاوردهای این سفر که برای عقد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی میان شهر قزوین و شهر نین‌بین بود را به شورا ارائه کند تا بتوانیم پاسخگوی پرسش‌های شهروندان در این مورد باشیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به لزوم به‌روزرسانی گونه‌های جانوری ساکن در دهکده طبیعت قزوین گفت: ضرورت دارد با خرید گونه‌های جدید جانوری در دهکده طبیعت جذابیت گردشگری آن افزایش یابد و بنابراین باید این گونه‌های تازه دهکده طبیعت شهر قزوین باید به‌روزرسانی شود.

دبیر شورای شهر قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه دهکده طبیعت یکی از مقاصد تفریحی مردم شهر و گردشگران است، لازم است توجه ویژه‌ای به افزایش جاذبه‌های آن شود که این مهم از دو مسیر جذب سرمایه‌گذار و یا خرید گونه‌های جدید اتفاق می‌افتد.

اللهیاری با بیان اینکه باید اعتبار ویژه‌ای برای خرید و استقرار گونه‌های جانوری تازه در دهکده طبیعت در نظر گرفته شود، ادامه داد: دهکده طبیعت قزوین به لحاظ طراحی یکی از زیباترین باغ وحش‌های ایران است که باید به سوژه‌های آن افزوده شود.

کد خبر 740278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.