رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از رفع تصرف هشت هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: با دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستای منطقه اطاقور شهرستان لنگرود، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به‌صورت غیرقانونی آن را به‌وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

سرخوش‌پور تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کلیه آثار تجاوز و تصرف این اراضی با حکم قضائی جمع‌آوری و رفع تصرف شد، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها، ۸ میلیارد ریال است.

وی گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 740263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.