دستگیری اعضای باند سارقان و مال‌خران در شفت

فرمانده انتظامی شفت از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان و مال‌خران و اعتراف آن‌ها به پنج فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، مجید تقی‌زاده اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی شالماء شهرستان شفت حین گشت‌زنی در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده کردند که سارق با رؤیت پلیس با خودرو پراید متواری شد.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی، خودرو مورد نظر متوقف و این فرد و دو همدست دیگر سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به ۵ فقره سرقت کابل برق با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه دو مال‌خر این پرونده‌ها نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان ۳۰، ۳۴، ۳۶، ۴۴ و ۴۶ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

تقی‌زاده، امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه دانست و تصریح کرد: تأمین و ارتقا امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

کد خبر 740262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.