پذیرش بیش از ۵۲۰۰ نفر در مراکز اسکان نوروزی قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از پذیرش ۵۲۳۹ نفر در مراکز اسکان نوروزی استان قزوین خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پذیرش بیش از ۵۲۰۰ نفر در مراکز اسکان نوروزی استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ۱۴۰۳، ۵۲۳۹ نفر مسافر نوروزی در قالب ۱۲۷۸ خانواده در مراکز اسکان نوروزی استان قزوین پذیرش شده‌اند.

وی افزود: البته آمار کلی مسافران نوروزی که در مراکز و اقامت‌گاه‌های نوروزی موقت زیر نظر اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اقامت کردند، ۷۳۳۴ نفر-روز مسافر بوده و گفتنی است ۴۰ آموزشگاه با ۲۸۲ اتاق و همچنین ۲ مرکز آموزشی و رفاهی و اردوگاه شهید بابایی نوروز امسال وظیفه خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی بویژه فرهنگیان را برعهده دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین با اشاره به اهمیت بالای شورای آموزش و پرورش استان گفت: لازم است با برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی موضوعات مناسب جهت طرح در جلسه شورای آموزش و پرورش احصا شود.

سیاهکالی مرادی افزود: لازمه استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش پیگیری مجدانه و مستمر از مجاری مربوطه است؛ بنابراین فقط بحث گرفتن مصوبه از شورا نیست و پیگیری برای اجرای مصوبه‌های شورای آموزش و پرورش استان از خود مصوبه گرفتن مهم‌تر است.

کد خبر 740259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.