محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان + جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های ویژه شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل‌های برگزاری این مراسم به ویژه در گلستان شهدا که همه ساله با حضور پرشور مردم شهید پرور اصفهان برگزار می‌شود اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است و در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه شهید همت به سمت گلستان شهدا، میدان بسیج، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده به ویژه مهدیه رباط و چهارراه عسگریه ممنوع است.

زارع گفت: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه‌روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده و به همین خاطر از شهروندان می‌خواهیم که از توقف خودرو به‌صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده و پیش‌بینی وسایل حمل و نقل عمومی درخواست می‌شود برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند و از توقف‌های غیرمجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آنان خودداری کنند.

کد خبر 740255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.