توقیف ساعتی ۳۱۰۸ خودروی متخلف در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۳۱۰۸ دستگاه خودروی متخلف به صورت ساعتی توقیف و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی در بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا به امروز، با ۱۵۵ هزار و ۴۲۰ تخلف رانندگی در راه‌های برون‌شهری استان اصفهان برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت ۳۱۰۸ دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز شده بودند، به‌صورت ساعتی توقیف شده و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معرفی ۶۴۵ راننده متخلف در حوزه حمل بار و مسافر به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معرفی ۴۸۷ راننده متخلف به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: سرعت و سبقت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بیشترین تخلفات ثبت شده در سیستم پلیس راه استان است.

مولوی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون با ۴۴۴۹۰ فقره تخلف سرعت غیر مجاز و ۴۶۲۷ فقره تخلف سبقت غیر مجاز برخورد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۱ و ۷ درصد افزایش داشت.

وی به برخورد با ۴۵ هزار و ۹۶۵ فقره تخلف نبستن کمربند ایمنی و ۱۰ هزار و ۶۰۵ فقره تخلف استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بدون هیچ اغماضی با تخلفات حادثه‌ساز برخورد می‌کند و از خودروی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند یا توقیف ساعتی شده یا بین سه تا ۳۰ روز در پارکینگ متوقف خواهد شد.

کد خبر 740254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.