برتری سپاهان مقابل سپاهان‌ب در بازی دوستانه / طلایی‌پوشان بازهم ناکام در ثبت کلین‌شیت

تیم فوتبال سپاهان در بازی دوستانه مقابل سپاهان‌ب با حساب سه بر یک برنده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و سپاهان‌ب عصر امروز _جمعه دهم فروردین_ در چارچوب دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و با حضور هواداران و همچنین اصحاب‌رسانه به‌مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان توانست در پایان تیم دوم این باشگاه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان‌ب زودتر از بازیکنان تیم فوتبال اول بزرگسالان در چمن ورزشگاه نقش‌جهان پابه‌توپ شدند. همچنین بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ساعت ۱۶:۲۰ وارد چمن ورزشگاه نقش‌جهان شدند و تمرین خود را برای دیدار دوستاته با سپاهان‌ب آغاز کردند.

این دیدار رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز شد و در اواسط نیمه‌اول روی توپ‌ربایی رضا اسدی در محوطه‌جریمه سپاهان‌ب به شهریار مغانلو پاس عرضی داد و این بازیکن گل نخست را به‌ثمر رساند. چند دقیقه بعد نوبت به سیدمحمد کریمی کاپیتان سپاهانی‌ها رسید تا با یک شوت از پشت محوطه‌جریمه سپاهان‌ب با پای چپ دروازه این تیم را باز کند.

غیبت پیام نیازمند دروازه‌بان و رامین رضائیان به‌همراه فرشاد احمدزاده دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان در این بازی دوستاته قابل‌توجه بود. البته پیام نیازمند که مصدوم است و فرشاد احمدزاده که محرومیت خود را پشت‌سر خواهد گذاشت و در بازی با تراکتور، سپاهان را همراهی نمی‌کنند در ورزشگاه و کنار بازیکنان این تیم حضور داشتند.

شهریار مغانلو سومین گل تیم فوتبال سپاهان اصفهان را در همان نیمه‌اول و در دقیقه ۴۵ روی اشتباه مدافعان سپاهان‌ب زده شد تا سپاهانی‌ها نیمه‌اول این بازی دوستانه را به یک پیروزی خوب و مطمئن مقابل هم‌باشگاهی‌های‌شان به پایان برسانند.

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، عیسی عباس، سیدمحمد کریمی، برایان دابو، رضا شکاری، شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی بازیکنان سپاهان در نیمه‌اول بودند.

در اواسط نیمه‌دوم ژوزه مورایس تصمیم گرفت همه بازیکنان سپاهان درون زمین را تعویض کند و بازیکنان ذخیره و نیمکت‌نشین این تیم را مقابل سپاهان‌ب قرار داد و بدین ترتیب محمدصادق صالحی، علی احمدی، هادی محمدی، محمد امینی، مهدی حسیتی، فرشاد احمدزاده، سیداحمد موسوی، مهدی میراحمدی، ماهان بندانی، عباس حبیبی و علی کمالی در دقیقه ۶۰ به میدان رفتند.

تیم فوتبال سپاهان‌ب در دقیقه ۷۶ بازی موفق شد دروازه سپاهان را باز کند تا شاگردان ژوزه مورایس یک‌بازی دیگر که آن‌هم دوستانه بود را بدون ثبت کلین‌شیت و دریافت گل به پایان برسانند. البته نیما میرزازاد دروازه‌اش را تا دقیقه ۶۰ بازی بسته نگه‌داشته بود.

فرشاد احمدزاده که در بازی سپاهان مقابل تراکتور محروم است در اواسط نیمه‌دوم با تشخیص ژوزه مورایس وارد زمین شد و برای سپاهان بازی کرد. در کمال تعجب ۱۵ دقیقه بعد و پس از بحث و جدال لفظی با ژوزه مورایس زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت تا سپاهان هم ۱۰ دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر پشت‌سر بگذارد.

کد خبر 740248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرمحمد IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    فقط سپاهان