راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر از گذشته برگزار شود

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: راهپیمایی روز قدس در سال‌جاری باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی، ظهر امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: ارزش حضرت علی (ع) بسیار زیاد است و مردم باید حرمت شهادت ایشان را نگه دارند و برای تفریح و شادی می‌توان از زمان‌های دیگر استفاده کرد و نباید به بهانه روز طبیعت حرمت‌شکنی شود.

وی افزود: انتظار داریم مردم در ایام شهادت حضرت علی (ع)، در مراسم مختلفی که برگزار می‌شود، شرکت و از برکات لیالی قدر هم استفاده کنند و به عبادت بپردازند.

امام جمعه دهاقان عنوان کرد: روز قدس باید متفاوت برگزار شود و از همه اقشار مردم و مسئولان انتظار می‌رود به صورت ویژه و پر رنگ در روز قدس شرکت کنند.

رضوانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که تا ریشه‌کن نشود جهان آرام نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی و عزت و ایستادگی مردم فلسطین به ویژه غزه و همچنین ناکامی‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و رسوائی‌های آن‌ها در سطح جهان ثمره روز قدس و معماری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دهاقان با تأکید بر این‌که برای روز قدس باید جنبش جهانی ایجاد شود، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و انتظامی با لباس مصوب خود و به صورت منظم وباشکوه همراه با مردم در تظاهرات شرکت کنند تا با این کار به صهیونیست‌ها و حامیان‌شان اخطار داده شود.

کد خبر 740214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.