حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

سعید دیلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در خصوص کلنگ‌زنی اولین هتل شهرستان نقده اظهار کرد: متقاضی ساخت هتل در نقده مجوز لازم از کمیسیون ماده ۵ را دریافت کرده، که نشان‌دهنده تأیید قانونی مدیران استانی برای تغییر کاربری زمین است.

وی افزود: تمام مکاتبات مربوط به ساخت هتل توسط شهرداری نقده انجام شده است و هیچ بهانه‌ای برای عدم صدور پروانه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران اکنون در صدر اولویت‌های شورای شهر و شهرداری قرار دارد و هتل به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر شناخته شده است.

دیلمقانی یادآور شد: در گذشته، برخی از سرمایه‌گذاران در میانه راه ساخت هتل ناامید شده‌اند، اما اکنون سرمایه‌گذاری جدید با تأمین کامل هزینه‌ها، پروژه را پیش می‌برد و شورای شهر متعهد به حمایت از او است.

وی تأکید کرد: شهرداری باید فوراً نسبت به صدور پروانه اقدام کند، در غیر این صورت موضوع در اولین جلسه شورای شهر مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

دیلمقانی اطمینان داد که تمام اعضای شورای شهر از سرمایه‌گذار حمایت کامل خواهند کرد، حمایتی که شامل سرمایه‌گذاری در زمینه شهربازی نیز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نقده خاطرنشان کرد: شورای شهر به طور کامل از سرمایه‌گذاری در هر بخشی که به شورا مرتبط باشد، حمایت می‌کند.

کد خبر 740206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.