پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد

امام جمعه شهرستان خوی گفت: جن و انس شیاطینشان با هم متحد شدند، فکرهایشان را روی هم گذاشتند تا اسلام را از بین ببرند اما حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی اظهار کرد: تقوا یعنی اوامر را انجام بدهید، نواهی را ترک کنید و در این راستا یکی از مصادیق اوامر، رأیی بود که مردم در فروردین سال ۱۳۵۸ به امر امام (ره) پای صندوق‌های رأی آمده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رأی آری دادند؛ این می‌شود تقوا.

وی افزود: در سال‌های ۸۰ تا ۹۰ در فضای دانشگاه‌های کشور شبهه‌ای خیلی فرا گیر بود که می‌گفتند مردم ایران در دوازده فروردین ۵۸ می‌دانستند چه نمی‌خواهند، می‌دانستند شاه را نمی‌خواهد اما نمی‌دانستند چه می‌خواهند اما بزرگان ما همان موقع توضیح دادند که مردم هم نه را می‌دانستند که در این راستا طاغوت را نمی‌خواستند و هم بله را می‌دانستند.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: مهم‌ترین اتفاق قرن گذشته از بعد منفی، تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی بود که در قلب کشورهای اسلامی این غدّه‌ی سرطانی ایجاد شد؛ جن و انس شیاطینشان با هم متحد شدند، فکرهایشان را روی هم گذاشتند چه کار کنیم اسلام را از بین ببریم؟ گفتند باید یک مرکزیتی داشته باشد، و آن اسرائیل است اما ۲۲ بهمن ۵۷ آمد تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

قاسم‌خانی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر نیز تصریح کرد: مناسبت دیگر ایام شهادت مولای ما امیرالمومنین و ایام و لیالی قدر و شب ۱۹ و شب ۲۱ و شب ۲۳ است، اتصالمان را در این شب‌ها با پروردگار مهربان با امیرالمؤمنین با امام زمان محکم‌تر کنیم، دعای فرج را هرچه می‌توانیم، بخوانیم، سوره قدر را هر چه می‌توانیم بخوانیم و از بیانات علما در این شب‌ها بیشتر بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرکس این شب‌ها را با بحث و مذاکره علمی زنده بدارد، فضیلت این کار بیشتر است.

کد خبر 740192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.