هوای صاف برای چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: امروز و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با ورزش بادهای ملایم است و از اواخر فردا شب افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در مناطق جنوبی یعنی فلارد، لردگان و خانمیرزا انتظار می‌رود.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: امروز، جمعه، دهم فروردین و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با ورزش بادهای ملایم است و از اواخر فردا شب افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در مناطق جنوبی یعنی فلارد، لردگان و خانمیرزا انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: برای بعدازظهر یکشنبه افزایش ابر و وزش باد برای استان پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال بارش‌های پراکنده برای مناطق غربی و جنوبی استان یعنی شهرستان‌های اردل، کوهرنگ لردگان و فلارد وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای روز ۱۳ فروردین، ادامه داد: از ساعات پایانی دوشنبه افزایش ابر و احتمال بارش باران در مناطق شمالی استان یعنی شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ، فارسان و بروجن وجود دارد.

چراغ‌پور عنوان کرد: از امروز تا روز یکشنبه افزایش دمای یک تا دو درجه سانتی‌گراد در استان رخ خواهد داد که این کاهش دما محسوس نیست و آسیب به باغات استان وارد نمی‌کند. دمای هوا از یکشنبه افزایش محسوسی پیدا خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سورشجان با دمای منفی یک درجه سردترین نقطه استان و گرم‌ترین نقطه استان بازفت با ۱۹ درجه بالای صفر بود.

کد خبر 740157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.