برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در باغ فدک اصفهان

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ فدک اصفهان خاستگاه ویژه مسافران نوروزی است، گفت: باغ فدک تا بیست‌وچهارم فروردین آماده خدمت‌رسانی به مردم است، همچنین ویژه برنامه شب‌های قدر نیز در این محل برگزار می‌شود.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان تلاش کرده است با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز و رمضان، شور و نشاط فصل بهار را با فضای معنوی این ماه مبارک در برنامه‌های نوروزی ادغام کند.

وی با اشاره به روزهای پایانی برنامه «رویداد هم‌بازی ۲» افزود: این برنامه در باغ غدیر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود که از همشهریان و مسافران دعوت می‌شود در این برنامه شرکت کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان ادامه داد: در پارک جنگلی ناژوان نیز غیر از فضاهای گردشگری و ناب، رویدادهای تفریحی، فرهنگی و اجتماعی هیجان‌انگیزی برای شهروندان و مسافران تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه باغ فدک اصفهان خاستگاه ویژه مسافران نوروزی است، گفت: باغ فدک تا بیست‌وچهارم فروردین آماده خدمت‌رسانی به مردم است، همچنین ویژه برنامه شب‌های قدر نیز در این محل برگزار می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه در تخت فولاد اصفهان برنامه‌هایی همچون مناجات‌خوانی تا نوزدهم فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: بستر چهارباغ اصفهان نیز در این ایام از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان جز خوانی قرآن کریم است، همچنین «رویداد هم‌بازی ۲» نیز در چهارباغ برگزار می‌شود.

خاکسار گفت: اداره گردشگری اصفهان از آغاز نوروز و ماه مبارک رمضان تمام وظایف خود را به‌صورت تکمیلی انجام داده است؛ این سازمان تا دوازدهم فروردین عمده تورها و فعالیت‌های خود را به پایان می‌رساند، البته بعضی از تورهای این ستاد که در نقاط ویژه شهر برگزار می‌شود تا بیست‌ودوم فروردین آماده‌خدمت‌رسانی است.

کد خبر 740128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.