امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ در استان کردستان به ۷۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا نهم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی به ۷۱ نفر حادثه دیده توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵ حادثه رخ داده است که با اطلاع به مرکز عملیات هلال احمر کردستان، پس از هماهنگی با نیروهای عملیاتی، در کمترین زمان ممکن اقدامات امدادی لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۴ پایگاه ثابت، هشت پایگاه موقت، ۱۰ تیم پشتیبان، سه تیم واکنش سریع و امداد هوایی و آنست به صورت ۲۴ ساعته در استان جهت امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان آماده‌باش هستند.

جلالی از مسافران و گردشگران استان خواست که از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 740086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.