۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: یک هزار کودک سنندجی، شانزدهم فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده‌هایشان گرد هم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، حمیدرضا گوهری اظهار کرد: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

وی افزود: مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) است و علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ادامه داد: این همایش توسط کانون پرورش فکری استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، شرکت برق، تربیت‌بدنی و هلال احمر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، روز پنجشنبه، شانزدهم فروردین در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

گوهری خاطرنشان کرد: این همایش هم‌زمان از صداوسیمای مرکز کردستان پخش خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است که کودکان و خانواده‌های آنها با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل شوند.

کد خبر 739961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.